Cygara & Alkohol

Share |
2011-10-27

Marka Grey Goose dla Fundacji Eltona Johna

W sobotę 29 października już po raz szósty odbędzie się Grey Goose Winter Ball – coroczna impreza organizowana pod patronatem The Elton John AIDS Foundation.

Podobnie jak w latach ubiegłych partnerem wieczoru będzie marka francuskiej wódki Grey Goose.

Grey Goose Winter Ball 2011
Grey Goose Winter Ball to wydarzenie, które przyciąga największe nazwiska ze środowiska show biznesu. Ta charytatywna inicjatywa, oprawiona w odrobinę luksusu i sławy, jest jedną z najważniejszych imprez tego typu. Co roku The Elton John AIDS Foundation zaprasza do współpracy przedstawicieli świata mody, muzyki i kina, którzy poprzez swój wkład wspierają główny cel – walkę z AIDS.


W tym roku Christian Louboutin – znany projektant obuwia – zmieni obiekt swojej pracy i zaprojektuje bar, który podczas uroczystej kolacji zostanie wystawiony na aukcję. Pieniądze uzyskane podczas licytacji zasilą konto fundacji Eltona Johna.

W brytyjskim stylu
Uroczysty wieczór, którego gospodarzami będą Elton John, David Furnish i marka francuskiej wódki Grey Goose to także debiut restauracji elBulli, która zadba o podniebienia gości po kilkumiesięcznej przerwie – po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii. Światowej klasy jedzeniu towarzyszyć będą wyśmienite koktajle na bazie Najlepiej Smakującej Wódki na Świecie, które zapewnią elegancką oprawę podczas Grey Goose Winter Ball. Podczas kolacji swój talent zaprezentuje młody brytyjski artysta – Marc Quinn, który umili zaproszonym gościom sobotni wieczór. Natomiast Jonathan Saunders – związany ze światem mody – zaprojektuje sukienki, w których wystąpi team Grey Goose Winter Ball 2011.

The Elton John AIDS Foundation
Fundacja Eltona Johna została założona w 1992 roku w Stanach Zjednoczonych. Rok później The Elton John AIDS Foundation miała już swoją filię w Wielkiej Brytanii. Te dwie organizacje działają jako oddzielne podmioty, jednak obie mają podobną misję: wspieranie innowacyjnych programów zapobiegania zarażeniom wirusem HIV, wysiłki w celu wyeliminowania stygmatyzacji
i dyskryminacji osób zarażonych wirusem HIV i chorujących na AIDS, bezpośrednią opiekę i wsparcie dla osób żyjących z HIV i AIDS. Marka „Grey Goose” wspiera działania Elton John AIDS Foundation, współorganizując wyjątkowe, zapadające w pamięć wydarzenie Grey Goose Winter Ball. 100% dochodu ze sprzedaży biletów z tegorocznego eventu zostanie przekazane na rzecz fundacji.


Dlaczego Grey Goose jest Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie?
Grey Goose, luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, tworzona jest w jednym celu – by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac, we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi. W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji – mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji i finalnego produktu.

Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą której używa się do produkcji pysznych regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji – mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym zapachu, który dostarcza niezapomnianych wrażeń podczas degustacji.