Moda

Share |
2018-01-18

RAY-BAN® REINVENTION - powrót kultowych modeli

W tym sezonie marka Ray-Ban® reinterpretuje swoje kultowe wzory. 

 
Nowe technologie i ponadczasowe modele w nowoczesnym wydaniu to kwintesencja nadchodzącej kampanii Ray-Ban® Reinvented, podkreślającej 80 lat rozwoju brandu. Od wprowadzenia na rynek pierwszych okularów przeciwsłonecznych w 1937 roku firma Ray-Ban® ciągle udoskonala swoje kultowe produkty. Kampania Reinvented jest poświęcona czterem ponadczasowym modelom brandu — Aviator, Wayfarer, Round oraz Clubmaster. Historia oraz dziedzictwo poszczególnych wzorów zostały zawarte w specjalnych kolażach autorstwa Deweya Saundersa, będących połączeniem ilustracji oraz fotografii. Każde z tych dzieł pozwala zagłębić się w świat Ray-Ban®, skupiając się na konkretnych modelach.
 
 
 
 
Wybrane klasyczne wzory poddano niezliczonym udoskonaleniom, a także wpisano w najnowsze trendy. Okulary Evolve zostały wzbogacone o fotochromy zmieniające kolor pod wpływem światła. Blaze to całkowicie nowa odsłona modelu Aviator z płaskimi soczewkami. Klasyczny Clubmaster w stylu retro ustąpił miejsca Clubmaster Aluminium z metalowymi oprawkami. Model Ray-Ban® Hexagonal nadaje ostrości okularom Round w stylu folkowym, które zostały wzbogacone o krawędzie, dzięki spłaszczonym soczewkom i kątom.
 
W skład Ray-Ban® Reinvention wchodzi 16 modeli: Ray-Ban® Aviator 1937, Optical, Blaze, Outdoorsman, Shooter, Ambermatic Leather, Craft, Mirror, Evolve, a także Ray-Ban® Wayfarer: klasyczne i składane, Ray-Ban® Clubmaster: klasyczne i Aluminium oraz Ray-Ban® Round: klasyczne i Hexagonal.