Moda

Share |
2018-10-19

Jimmy Choo kampania jesień-zima 2018/19

Marka Jimmy Choo na nadchodzący sezon proponuje metaliczne złoto oraz czerń z ćwiekami. 

Gwiazdy kampanii reklamowej: Joan Small, Rosie Huntington-Whiteley i Lily Aldridge Rosie prezentują się oszałamiająco.

Kampania Jimmy Choo na sezon  jesień -zima 2018/19

Kampania Jimmy Choo na jesień i zimę 2018 roku skupiła same modowe znakomitości. Za obiektywem stanął sam Lachlan Bailey, stylizacją zajęła się Sarah Richardson, fryzury wyszły spod ręki Esther Langham, a makijaż wykonała Francelle.

Bohaterami kampanii jest odnoszące sukcesy trio supermodelek. Obdarzone niebotycznie długimi nogami Joan Small, Rosie Huntington-Whiteley i Lily Aldridge Rosie idealnie nadają się do kampanii ekskluzywnych butów. Żadnej z modelek nie brakuje charyzmy, zmysłowości ani charakterystycznej dla marki Jimmy Choo zuchwałości. Ujęcia w stylu nowoczesnego glamour podkreślają elegancki seksapil i wielkomiejski szyk klientek marki.

Trendy sezonu

Nadchodzący sezon należy do złota i ćwieków. Joan Small, Rosie Huntington-Whiteley i Lily Aldridge Rosie pozują w szalowych kozakach w odcieni metalicznego złota i zabójczych złotych czółenkach Sadira , nie zabrakło czarnych wysadzanych ćwiekami sandałów, ani skórzanych również ozdobionych nitami sznurowanych półbutów na płaskim obcasie. Najnowszą kolekcję znajdziesz w Domu Mody VITKAC oraz online.